czwartek, 19 marca 2015

15:32. maska + pasta


W styczniu zakupiłam pierwszą w życiu pastę strukturalną - i niestety minęły aże dwa miesiące do pierwszego eksperymentu. Na sobotnią kraftolekcję zaplanowałam użycie jej z maską, więc robię stronkę do art journala, żeby dziecię miało czym się inspirować.

No i zachwyt! Nawet przy moim zerowym doświadczeniu wyszło całkiem fajne tło - a na pewno można jeszcze osiągnąć ciekawsze efekty.

Tematem będzie wiosna, więc dorobiłam jeszcze gałązkę z kwiatysiami z brrrrokatem na modpodge'u.

Wyjdzie mi chyba rozkładówka, bo właśnie zdałam sobie sprawę, że z Lili w sobotę będę robić następną stronę, żeby na bieżąco pokazywać jej kroki. Po lewej stronie SPRING, po prawej IS IN THE AIR, okraszone może jakimiś maleńkimi cytacikami. Uśmiecham się z samego rana.

W zeszłym tygodniu działałyśmy na tłach napsikanych przez tę samą maskę - nie za bardzo to widać na mojej karcie, bo to metaliczny fiolet na ciemnej czerwieni, Fajnie się jednak mieni pod światło. Odnotowuję również pierwsze użycie białego długopisu żelowego - na czarnej akrylówce wyszło jak kreda na tablicy, ostatnio bardzo modna.




Brak komentarzy: