czwartek, 26 czerwca 2014

14:70. 'sperymenty i 'spiracje

Od dawna chodził już za mną eksperymencik polegający na stemplowaniu tła za pomocą tuszu przenoszonego niejako na taśmie maskującej, takiej malarskiej, jak na przykład tu albo tu. No i mam taką próbkę - na zdjęciu wygląda chyba lepiej niż na żywo... a może trzeba ją trochę oprawić, sama nie wiem.


Ale na pewno podoba mi się efekt naklejenia drugiej latarni na podkładce z tektury:



Co zaś się tyczy kolorków... nie wiem, może takie lekko fajansiarskie są jednak fajniejsze:


A dziś rano trafiłam na piękne zdjęcie opala (opalu? hm.) i pomyślałam sobie, że byłaby to fajna inspiracja kolorystyczna na kartkę jakąś!

Źródło

I oczywiście musiałam zerknąć za dalszymi przykładami... i wiadomo, że nie ma cudów, już ktoś musiał wymyślić takie zestawienia, ale takie agaty znakomicie przypominają o możliwościach:

Źródło

Źródło

Źródło

I na koniec jeszcze jeden jaspis, jak lody mangowo-malinowe. I trochę pistacji.

Źródło

Brak komentarzy: