czwartek, 17 kwietnia 2014

1435. akcja ścinek po raz n-ty

Kolejna strona, która ukleiła się gdzieś pomiędzy jedną kartką a drugą. Usiłuję wprowadzić pewien system czyli uporządkowanie - wsypałam więc ścinki z kilku mniejszych pojemników do jednego dużego pudła, a następnie odłowiłam z niego większe kartoniki i całkiem spore, większe kawałki skrap-papierów, osobno kartoniki białe i metaliki oraz paski - bo paski zawsze mieszają. Wiem, wiem, sporo tych grupek, ale już po kilku dniach widzę, że łatwiej mi dobrać kawalątek do danego celu.


To jeszcze teraz trzeba przesiać kilka dalszych pudełek z podobnymi ścinkami i uporządkować pieczątki, bo jakoś nawyłaziło ich mnóstwo na zasadzie "następna kartka będzie właśnie z tym", a potem te pomysły poszły w siną dal. Iiii jeszcze jedno pudło, gdzie wymieszane są różności ze stołu w salonie, gdy trzeba było wykonać nagłą przeprowadzkę.

W międzyczasie powoli, po kawałeczku, powstają kartki na Akcję Specjalną już na przyszłoroczne aukcje, które zamierzam w lecie zawieźć do Polski i przekazać akcyjnym Działaczom (zaoszczędzi się sprytnie na przesyłce).

1 komentarz:

Mrouh pisze...

Też segregowałam niedawno papirki i juz znowu ich wszędzie pełno- z doświadczenia wiem, że większa ilość pudeł niż 2 powoduje ze do żadnego nie zaglądam ani nie odkładam... mam tylko takie co się mieszczą do pudełka nieco większego od kartki i takie duuuże :-)