środa, 25 kwietnia 2012

1132. rmk, czyli wymuszony zestaw barw

Craftypantki w ramach kwietniowego wyzwania mapkowo-paletowego bawią się ostatnio kolorami z systemu Pantone. Wczoraj była mała wycieczka do drukarni oraz analiza pantonowego wachlarzyka, a dzisiaj zapraszamy do zabawy w Colorstrology: losujemy mianowicie kolory i na tej podstawie tworzymy.

Ja wybrałam sobie dni urodzin moich sióstr oraz mnie samej i maszyna losująca wyrzuciła taki oto zestaw:



Mam wrażenie, że te barwy nijak się mają do naszych rzeczywistych upodobań, a i nie są kolorami, których używam na codzień - szczególnie w takim zestawieniu, kojarzącym mi się z jakimś babciowym salonikiem :)

Układ kartki też jakiś mi wyszedł eksperymentalny - gdybym robiła ją jeszcze raz, to chyba mniej byłoby tej białej przestrzeni; albo by się ciachnęło mniejszy kartonik, albo dodało drugą gałązkę.


W każdym razie wypchnęłam samą siebie poza stałe zestawy kolorystyczne i to się liczy :)

Brak komentarzy: