środa, 28 października 2009

627. kara musi być. | glittery cards

W ramach kary za opisywanie na blogasku jajecznic, skarpetek i innych powiedzonek T postanowił kupić mi prezent. Kara zaś polegała na tym, że zadzwonił mi o owym zakupie w środku dnia wczorajszego, ale nie powiedział CO. Tyle tylko, że za siedem dolarów, nie do picia i nie do jedzenia, i że w życiu nie zgadnę.

Czem prędzej sporządziłam krótką listę możliwych zakupów. Zawierała ona m.in. podręczny słownik poprawnej góralszczyzny, śmieszną naklejkę na zderzak, mieszadełko kuchenne, kartę 4 GB do aparatu, skrobadełko do szronu na aucie i jeszcze kilka innych pomysłów.

Przychodzę do domu, węszę – T mówi, że na biurku w kraftpokoju jest. I wiecie co? PIECZĄTKI mi mój małżonek-najlepszy-na-świecie zakupił! Dzisiaj przedstawiam jedną – bańkę choinkową, z której od razu wytworzyłam kartki świąteczne, bo jakże by nie. Wzorek znakomicie nadaje się do kolorowania, wycinania i warstwowego sklejania, do błyszczydełek... ha, może na Simon Says Stamp zapodam te kartki?

Dostałam również zestaw akrylowych zawijasków, fajnych i wszechstronnych – przedstawię je, kiedy zostaną wykorzystane. Pewnie nie dobiorę się dziś do nich, bo po pracy lekcja, potem biblioteka i zakupy jeszcze... ale to nic. Czasem fajnie jest sobie tak rozciągnąć przyjemność nowych kraft-prezentów :)

My best-in-the-world husband bought me stamps yesterday – no reason at all, no birthday, no anniversary. He dug out this wonderful bauble stamp in Hobby Lobby, which I just HAD TO use right away, as it lends itself nicely to multiple techniques. He also bought me a sheet of acrylic swirls, cool and versatile, but I will introduce it once I use it for something :) And I just realized that since I used a lot of glittery glue, I can submit these cards for the Simon Says Stamp Challenge.


6 komentarzy:

rudlis pisze...

Ależ superowa kara :)))
Karteczki są rewelacyjne z użyciem tego stempelka.

skrzatka pisze...

Najlepszynaświeciemałżonek najwyraźniej pracuje na miano najlepszegowewszechświeciemałżonka :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

jejku - super to wygląda!!!

kasia | szkieuka pisze...

teraz sobie moj naj-maz chyba zamowi u mnie kartki z tymze wzorkiem :)

Unknown pisze...

ooooooooooooooooooo, genialne są!!!
dziękuję za zgłoszenie na wyzwanie Simona Says Stamp!!!

Chris (catt871) pisze...

These are all beautiful! I love all the sparkle!!! THANKS for joining us in the Simon Says Stamp challenge this week!
Chris & the DT