wtorek, 15 września 2009

593. Eksperymenty | Experiments

Cały wieczór sobie wczoraj siedziałam i kleiłam... i nareszcie mam poczucie, że coś się ruszyło, że skróciła się lista pomysłów do wypróbowania, jaka nieustannie narasta mi w kajecie do notatek! (Końca listy i tak nie widać, ale to chyba dobrze.)

Na początek – druga kartka na orientalne wyzwanie Simona.

Last night I spent a good few hours crafting – and finally I feel like I’m moving ahead, and the list of ideas in my little notebook is getting shorter (not that you could see the end of it, which is a good thing :)

So, for starters – the second card put together for Simon’s challenge.

Zastosowałam nareszcie farbki H2O, które dają taki błyszczący efekt – na razie prosta kartka, z kwiatysiami i koralikami.

I finally used the H2O paints, which I bought last winter, when the manufacturer was going to close down its operations, and they had a huge sale. A simple card with a few flowers and blue beads.
Następna próbka – pieczątka z sową, zakupiona z kosza dolarowego. (Ostatnio jakoś mi się trafiają takie znaleziska...) Odbiłam dwa razy, na brązowym i żółtym kartonie, żeby można było oczęta wyciąć i nakleić.

Next – a Thanksgiving card with an owl (another lucky find in the dollar bin at Michael’s). I stamped it twice, on brown cardstock and then on yellow, in order to cut out the eyes and add them to the base image.

No i wreszcie karteczki śniegowe – moim zdaniem świat potrzebuje o wiele więcej zimowych kartek świątecznych! Jedną skończyłam, do drugiej na razie podkolorowałam obrazek. Chyba nawet wykorzystam ten papier z tła na kartce, kolorki w sam raz... trochę się może jakiegoś złotka dorzuci.

Finally, snowy cards (a stamp bought last Saturday at a garage sale). In my opinion, the world needs a lot more winter-scene Christmas cards! The first one is done, and then I colored the image for the next one… and that was it. Will need to add some gold, though.

7 komentarzy:

minimysz pisze...

Mrrr... Urocze karteczki :)

Kasia Marysia Jaśkiewicz pisze...

kurcze, wszyscy podejmuja wyzwania simona.. az mnie to zaintrygwalo wzielo;DD

zazdroszcze ci grzebania sie w papierze, dawno tego nie robilam, i dzis nawet myslalam co by jakis album zrobic...ale najpierw musialabym biurko odgruzowac z decou i filcowania.. a jakos zupelnie nie mialam na to sily..no i sie rozeszlo po kosciach;>

Lorraine A pisze...

Gorgeous cards :-) All of them are just perfect !! Lovely :-)

Thanks for joining the Simon Says Stamp challenge :-)
Luv
Lols x x

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

cudne karteluchy!!!

(o dobrze, ze mi o tym Simona wyzwaniu przypomniałaś- jest okazja by dawny pomysł zrealizować :-)))

kasia | szkieuka pisze...

no to cynk-cynk, do rrrroboty! do kleju i nozyczek!

Iris pisze...

Brilliant cards, great art work.
Thanks for joining in the Simon Says Stamp Challenge.

Hugs
Iris

annqaa pisze...

Śniegowa rewelacyjna:):)!!!!!!!