czwartek, 26 lutego 2009

440. migracja?

Ostatnio coraz częściej zdarza mi się brać igłę w łapki, choć zdaję sobie sprawę, że wieeele by mi się trzeba było nauczyć. I nie wiem do końca, który kierunek mnie najbardziej fascynuje - czy ładne, kfiateczkowe wyszywanki, czy crazy quilt, czy coś w rodzaju sztuki śmieciowej, z wykorzystaniem nietypowych materiałów... albo łączenie różnych technik i surowców, mixed media.
W ateciakowni zapisałam się do grupy włóknoholików, tak by to chyba można przetłumaczyć. Widzę, co kobietki tam swoimi igłami wyczyniają i cóż, będę się starała dotrzymać kroku :) Papieru pod żadnym względem nie porzucam, o nie!
Póki co, kilka włóknisto-tekstylnych linków do pooglądania, gdyby ktoś był zainteresowany.
Słownik ściegów z ilustracjami
Flickr - pocztówki 6x6 cale

Flickr - crazy quilts
Flickr - haftowane sztuki
Flickr - włókienni artyści z wyobraźnią.
Flickr - szmatkowo-włókienne rzeźby
Flickr - wyszywanie+ (mixed media)
Flickr - wyszywanie + nauka (!?)
A ja, póki co, mam do uszycia ateciaka z drzewem. Zrobiłam też sobie tycim szydełkiem siateczki z nici - czekają na zafarbowanie i wykorzystanie w jakimś ateciaku.

Brak komentarzy: