piątek, 10 października 2008

Muzyka na weekend

Ostatnio podczas moich kopciuszkowych zajęć w pracy słucham licznych utworów muzycznych, głównie przyniesionych na cedeczkach z miejskiej biblioteki. Trafiłam, między innymi, na zespół "Hosanna", muzykę religijną gdzieś pomiędzy rockiem a orkiestrą symfoniczną. Tu są dwie próbki.



Ucieszyłam się, że na płycie był też utwór "As the Deer Panteth for the Water" - niestety, nie znalazłam Hosannowej wersji na Tubce, ale jest trochę inna, też ładna - i ze słowami.


Na koniec link do zupełnie innej beczki muzycznej - The Celtic Thunder. Grupa, którą poznałam na kanale tutejszej telewizji publicznej, gdzie intensywnie reklamuje się produkty owej grupy jako nagrody za wspomaganie telewizji finansowo. Link prowadzi do początkowej sekwencji koncertu.

1 komentarz:

annqaa pisze...

Fajna muzyczka:D
Ale nie wiem, dlaczego Hosanna kojarzy mi się z żydowską muzyką. Ta melodia, pociągnięcia, hmm zaczęłam szukać na googlach i jest to zespól ewangelicki - ale słowo istnieje w judaiźmie - ale i tak kojarzy mi się z jednym.

Tak bardzo uwielbiam muzykę ze "skrzypka"...
ok druga piosenka mówi sama za siebie:)

Uwielbiam muzyke celtycką, a dzisiaj jest przedstawienie w Chrzanowie z muzyką i tańcem ... tak żałuje, że mnie tam nie ma.