piątek, 25 maja 2007

idzie długi weekend

Podobno naprawiło się już ś - nie publikuje postu bez porozumienia z autorem. Fajnie!
Kończy się już ten zwariowany tydzień - mam wrażenie, ze ani jednego popołudnia nie spędziłam normalnie w domu bez spieszenia się gdzieś, a cały tydzień biegania jest nieprzyjemny. Wczoraj odwiedziłam bank, gdzie zaczęłam zbieranie informacji w sprawie przefinansowania pożyczki na mieszkanie - wizyta nawet była przyjemna, ale wymagała conieco wysiłku umysłowego. Potem do domu, skończyłam nad obiadem jedną książkę ("Nadworny malarz" - takie sobie powieścidło z dużymi literami i do szybkiego przelecenia). Zabrałam się natychmiast za następną - "Ono" Doroty Terakowskiej. Pranie, lasagna na dzisiaj i na weekend dla Pisklaka, bo Pisklak się na wycieczkę nie wybiera. Mówi, że będzie trzy dni spał. Mycie garów. (Posiadamy zmywarkę, ale jakoś nie mam do niej przekonania. Zawsze chcę, żeby się nazbierało quorum brudnych naczyń, ale zanim się nazbiera, to ja już je zdązę umyć. No i nie mam zaufania do tego, że umyje tzw. "przyschnięte" albo większe garnki, bo zdarzało mi się poprawiać. Taka jestem staroświecka.)
Papierrrrr! Powstały tago-zakładki, na które pomysł zapożyczyłam od jednej z uczestniczek forum Rękodzieło i Ozdoby.

Mam też kilka nowych kartek, na razie w fazie eksperymentalnej, bo muszę popracować nad ostrością czarnych odbitek. Wystawiam je w każdym razie w sklepie i zobaczymy, co będzie. (Ha, zapomniałam dodać, że wczoraj sprzedała się pierwsza karteczka na etsy!!! Oby był to zwiastun dalszego handlu :D)

3 komentarze:

ScrapLab / s3f pisze...

kiedy zobaczyłam Twoje kartki myślałam, że mam deja vu:D kilka tygodni temu bawiłam się z synem akwarelami i dokładnie takie tła w paski namalowaliśmy sobie:) i też z myślą o kartkach. następnym wyzwaniem sa tusze na bazie alkoholu, tylko jeszcze nie wiem gdzie je zdobyć;)
a Twoje kartki bardzo mi się podobają:)
~~Beata~~

ScrapLab / s3f pisze...

zapomniałam dopisać, że na naszym blogu jest link do bloga niejakiej Mathildy, której kartki uwielbiam. Może Cię zainteresują, bo ona tworzy właśnie takie kartki malowane pieczątkami?

kasia | szkieuka pisze...

dzieki za linka - zajrzalam i baaarrdzo fajne prace sa u niej! I nie dziwie sie, ze wytworzyliscie takie same tla - nie poczuwam sie bynajmniej do posiadania praw autorskich w kwestii akwarelowych paskow :D.