piątek, 9 stycznia 2009

406. tag challenge | wyzwanie tagowe

A little late for the New Stash Challenge... here is a tag/bookmark I made using the present I bought myself: the Chandelier Stamp. I’ve been thinking about it for a year probably, seeing it in other people’s work… Finally, I bought it on eBay. Smiles! And then Joann’s sent me a bunch of discount coupons, so I used one for a set of acrylic stamps with elegant borders and scribblies.
The chandelier is also painted with iridescent nail polish, but you can’t see it here… it glistens nicely in the light, though. (Hope the smell goes away soon :D).

Tagowe wyzwanie polegało na wykorzystaniu prezentu otrzymanego na święta, ewentualnie prezentu, który człowiek kupił sam sobie. Żyrandolowy stempel marzył mi się od dawna, podglądałam go w dziełach na różnych blogach i wreszcie dokonałam zakupu na eBayu. Do tego Joann’s przysłało mi górę kuponów na zniżki, więc jeden z nich zużyłam na zestaw akrylowych stempelków z ramkami i zawijasami.
Żyrandol jest pomalowany opalizującym lakierem do paznokci, czego tutaj nie widać, ale w świetle fajnie błyszczy. I mam nadzieję, że zapaszek niedługo się ulotni :)


Brak komentarzy: