poniedziałek, 1 listopada 2010

864. rol-nictwo na listopad

Skrapowanie codziennością zaprasza do zabawy z rolkami, ale nie chodzi bynajmniej o wyganianie szan. Koleżanek na jesienne chłody z kółkami na stopach, lecz o kartonowe tuby rozmaitej wielkości – z papieru toaletowego, z papierowych ręczników, folii aluminiowej, nici, wstążeczek – co kto ma. W Imaginarium jest cała sterta natchnienia, a ja pozwolę sobie przedstawić swoje eksperymenty.

Część z nich zainspirowana została blogiem Michele, gdzie oprócz rolek znajduje się multum innych przeciekawych projektów.



Witrażyk natomiast wziął się raczej z mojej łepetyny – wykorzystałam w nim tylko jeden plasterek z rolki, z którego zrobiłam nutkowy brzuszek, ale dało by się zrobić cały taki witraż z podobnych plasterków. No i występują w nim moje ukochane bibułki :)

Zapraszamy do eksperymentów! Wkrótce pojawi się kursik (albo i dwa) wyjaśniający jak zmontować powyższe prace.

Brak komentarzy: